PEACE AND LOVE

Jag kan inte bli mer taggad på sommaren 2011 än vad jag är nu. Peace and Love hade sitt första bandsläpp (13 akter) och jag har nog aldrig sett ett sånt bra bandsläpp någonsin som festivalen precis hade. Herre min gud.

The Sounds
Oskar Linnros
All Time Low [US]
Daniel Adams-Ray
Maskinen
Kapten Röd
The Haunted
Sage Francis [US]
Asta Kask
Anna Järvinen
Carl-Johan Vallgren
Anna Ihilis
Astrolites

Band markerade med fet stil: MÅSTEN. Jag menar, All time low. Det räckte med att jag såg det namnet och jag bestämde mig för att åka. Har sett bandet två gånger redan, men missade när de var på siesta 2008. Maskinen, hur mer party än så blir det? Såg dem på siesta nu i våras när vi var där med skolan. Dansade stjärten av mig. Och Kapten Röd såg jag med på siesta nu i år, och jag blev så glad av hans musik. Ett måste helt enkelt.

Band markerade med kursiv stil: Band jag inte sett men känner att jag kommer se på festivalen. Asta Kask (coola, och kommer förhoppningsvis träffa min sopsorterarkompis Viktor från sommarens P&L som jag har tappat kontakt med!), Daniel Adams-Ray för han är underbar. Samma med Oskar Linnros, och The Sounds för att Maja är så jäkla cool.

Ses vi på P&L 2011 eller?


Kommentarer
Postat av: clara

lätt att vi gör!

2010-10-27 @ 13:18:59
URL: http://claraeneqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0