stay the night

Har precis duschat. Tror det är Greys Anatomy på tv. (Det är iallafall massa blåklädda människor som opererar) men eftersom jag inte är ett fan av det så sitter jag och lyssnar på James Blunts underbart bra nya singel. (James Blunt – Stay The Night).

Såg precis matteboken som bara ligger och väntar på mig, och någonstans i bakhuvudet vet jag att jag nog har några sidor att räkna där. Likadant med företagsekonomin. Missade ju två och en halv lektion (7½ timme. Hehe.) när jag var i Danmark, så, jaaa. Men, nä, drar nog iväg till Filip och kollar på The Cleveland Show istället snart. Ibland får man vara lite snäll mot sig själv i livet. Iallafall en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0