(still in my blood)

Tjatja bloggen alltså. Alexander åkte precis hem, så nu sitter jag här och funderar på om jag ska diska eller äta popcorn först. Tror nog det blir popcorn alltså. Det är alltid kul med sällskap här nere (kan ju bli rätt ensamt ibland) så jag hoppas mamma med kommer ner antingen imorgon eller på tisdag! ♥

Det har verkligen varit asbra väder hela helgen och veckan i princip. Fattar inte varför man inte tar vara på det och ligger och sover dagarna i ända istället (vilket jag typ har gjort hela veckan). Menmen, ska ner och möta upp min fina vän Martin på station ikväll så får väl ta en liten höstpromenad/cykeltur där istället. Måste förbi ica och ladda upp kylskåpet lite med mina sista pengar på det kortet. Det har blivit hemskt tomt efter helgens besök!

Men igår blev jag bjuden på sibyllamat, så det gör faktiskt ingenting. Det var väldigt gott kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0