take my hand tonight

Kom precis hem från Filip. Har varit en dag full av fart och fläng kan jag lova! Direkt efter skolan så åkte jag med Viktor, Filip och Angelica till Hultsfred Bostäder, efter det hem till Viktor. Jag diskade, dammsög och torkade deras golv. Fick 50 kronor för det! Men åkte med Viktor och Filip + Martin i bilen till Berga för att hämta Filips kattunge (så det gick direkt till bensinpengar) men GUD vad söt kattungen va! Och alla kattens syskon som var minst lika små, om inte ännu mindre. Blev så sugen på att skaffa en kattunge kompis till min älskade Damian, har dock inte råd med dubbelt så mycket mat och sånt just nu, men snart hoppas jag!

När vi kom hem från Berga så sprang jag och Filip över till Daniel och hämtade 500 kronor som han var skyldig mig. (Efter att vi hade ätit lite mat, bestående av bacom och äggröra/omelett typ och lite saft. Gott!)
Hittade en väldigt rolig sak i hans trappuppgång när jag sprang där dock!
McFlyfans, håll i er.



Fatta att jag fick titta två gånger innan jag fattade att det var J Udd och inte Judd? Blev lite glad i hjärtat ändå. Allt som påminner om McFly är fint!

Sen gick jag hem till Filip igen och slappade med han och hans katt. SÅ SÖT. Vid tio ungefär så stormade Viktor, Oskar, Martin, Alicia, Amanda och Nina in i lägenheten med skumpa och cider! Alicia den fina fyller ju 17 år idag. Så det skulle tydligen firas! Tog lite bilder på mina fina vänner, men drog hem efter dom hade kommit. Den jäkla hostan och förkyldningen tar kål på mig! Så, det blir någon macka nu, sen sängen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0