the heart never lies

jag har insett att min senaste puss/kyss: eh, var längesen.
jag har insett att: det ofta krävs mycket, för att genomföra något litet
jag har lärt mig: mycket under mina år i livet.
jag lyssnar på: mcfly just nu.
jag pratar: ofta snabbt och utan att tänka efter först
jag tycker om: mcfly
jag avskyr när folk: bara sviker.
min bästa vän är: fan unik.
min första bästavän heter: matilda
kärlek är: tydligen inte någonting för mig.
bästa tiden i mitt liv var: oj, jag vet inte.
om jag fick en sak i hela världen: lycka.
när jag borstar tänderna: så gör jag det fort.
när jag lagar mat: jag lagar inte mat.
jag tänder på: dedu.
jag är rädd för: mycket.
den värsta känslan är: att inte känna sig tillräcklig.
den bästa känslan är: lycka.
jag är bäst på: att klaga.
jag är sämst på: haha.
jag kommer alltid att vara: mig själv?
det finaste som finns är: lycka.
i sommar: ska jag vara glad
sist jag verkligen grät var: oj, vet inte.
jag kan: vicka på lilltån
jag kan inte: vissla
när jag vill tänka går jag: ut eller till sängen.
min mobiltelefon är: rätt bra
när jag vaknar på morgonen: kollar jag på klockan.
innan jag går och lägger mej: gosar jag med katten.
just nu tänker jag på: mcfly, haha.
bebisar är: små.
idag har jag: sovit. städat. tittat på tv.
ikväll ska jag: inte göra ett skit.
imorgon kommer jag: tvätta och bara vara.
jag vill verkligen: hitta rätt i livet.


4 sanningar om dig själv
1. jag faller lätt för grupptryck
2. jag är sämst på att ta åt mig komplimanger
3. är jätte mörkrädd.
4. kan tycka det är kul att städa.

4 drömmar du har
1. jag vill träffa mcfly
2. jag vill lyckas i livet och få allt det dära man drömmer om
3. jag vill träffa mcfly
4. jag vill träffa mcfly



1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
snyggast i världen.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
ne
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
min katt
4. Hur lång är du?
1.65. typ.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
the quest
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
"Brabra :) men är i vimmerby ikv så kan ta dom imorgon om ja inte åker in till hultsfred idag :)" - bettan
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms
9. När såg du senast din mamma?
några veckor sen tror jag
10. Icke godkänt i något ämne?
nej.
11. Mvg i något?
hoppas det
12. När vaknade du idag?
vid två.
13. Vilken är din favoritplats?
vet inte.
14. Vilken plats föredrar du minst?
vet inte.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
antagligen inte där jag är just nu iallafall.
16. Hur stor är din säng?
stor.
17. Vad sover du i?
trosor och tröja och strumpor.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
5.
19. Var har du bott/bor?
anderstorp, gislaved och hultsfred.
20. Tycker du om kinamat?
njae.
21. Tycker du om kaffe?
nej
22. Vad dricker du helst till frukost?
äter knappt inte frukost så dricker inget till frukost heller
23. Kan du spela poker?
njae.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
ja-a.
25. Vill du ha barn?
vet inte. tror det.
26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och tyska. liiiite finska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
när jag var bäbis.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder. eller musik.
30. Är du cool?
haha nej
31. Kan du rulla med tungan?
nej
32. Vem är den roligaste människan du känner?
ingen aning.
33. Vad har du för ringsingnal?
downfall of us all - adtr
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
tvivlar på det.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min vägg
36. Kan du byta olja på bilen?
nej
37. Vilken var den senaste boken du läste?
michael jacksons självbiografi
38. Vem delade du senast säng med?
hm, jonte
39. Dansar du i bilen?
nej
41. Hur många hål har du?
haha
42. Har du någon piercing?
öronen
43. Har du någon tatuering?
inte än
44. Gillar du någon just nu?
neje.
45. Har du provat droger?
nej
46. Röka eller snusa?
röka
47. Har du pojkvän/flickvän?
nej
48. Vad är ditt mobil nummer?
lalala
49. Vad ska du göra ikväll?
tråka.
50. Har du några syskon?
ja
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
161 kr

HAR DU NÅGONSIN..
Snott någons mobiltelefon? : nej
Varit medvetslös? : nej
Hånglat med nån riktigt ful? : ehm.. vet inte. tror inte det.
Hånglat med fler än 50 personer? : tror inte det.
Gjort nåt riktigt dumt? : jaa
Gjort nåt du verkligen ångrar? : aa
Blivit full på ett släktkalas? : nej
Varit full i skolan? : nej
Blivit portad från en krog? :nej
Varit full på julafton? : nej
Slagit sönder en tv? : nej
Önskat att du var det motsatta könet? :ja
Varit gravid? : nej
Fått barn? : nej
Gjort nåt riktigt olagligt? : eh, vet inte.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : nej
Blivit polisanmäld? : nee
Slagit ner någon? : nej
Slagit någon blodig? : nee
Skämts över dina föräldrar? : ja
Skämts över din bästa kompis? : ja
Skämts över dig själv? : ja
Ätit från en papperskorg? : nej
Sagt “Jag Älskar Dig” och menat det ; ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja

SENASTE PERSONER SOM..
Sov i din säng: jonte
Såg dig gråta : vet inte.
Fick dig att gråta : minns inte
Du delade en drink med : bettan
Du gick på bio med: mamma, moster och hennes sambo
Du gick på stan med: oj, vet inte.
Skällde på dig: vet inte.
Skickade ett e-mail till dig: facebook

EXTRA STUFF..
Tar du droger: Nej
Dricker du: ibland
Vem är din bästa vän: sonja
Vad är du mest rädd för: få leva ensam resten av livet
Vilka kläder sover du i: tröja trosor strumpor
Vart vill du gifta dig: vet inte.
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: ja
Kär just nu: nej
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på humör
Är du ett hälsofreak: nej. men borde vara.


FAVORIT…
Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: typ allt 
Månad: juli.

DE SENASTE 48TIMMARNA HAR DU..
Gråtit: nej
Köpt någonting: hm, ja.
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt “Jag Älskar Dig”: nej
Velat säga till några att du älskar dem: hm, ja.
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0