tömde mig på tankar, det är över för gott.

Har varit dålig uppdaterare under helgen men har haft fullt upp med annat! Igår så jobbade jag hela dagen som scenvärd på pubscenen. Såg till att banden kom upp och ner på scen i tid och var bärhjälp och hjälpte även till att rigga ner scenen efteråt. Sen hemmåt efter en lång pratstund med min nyfunna vän Ozzy-Oskar ute i det kalla, och när jag väl kom hem så drog jag till Offe och träffade lite folk. Sen tillbaka till rookie med lite fjortisdunk, kyla och bugg.

I korta drag; har haft en underbart bra helg. Hade inte så stora förhoppningar, men jäklar. Alltså, det enda minus är väl att jag fortfarande är småsjuk, men har en hel vecka på mig att bli frisk, så jag tror nog att allting kommer bli bra tillslut.

Nu, ska jag städa allt jag inte hann städa på min städlista i fredags. Mamma kommer och hämtar mig om typ 3-4 timmar och jag vaknade vid tre idag. (Kom hem vid fyra inatt). Så, har lite att stå i. Ska bara äta upp min mat sen så jäklar. Har lite fler kläder att packa ner med.. Slänger upp alla rookie bilder i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0