uprising

Vaknade får typ en halvtimme sen av att katten insisterade på att jag skulle upp genom att bita i både haka, kinder och armar. Så, hade inget större val där inte. Blev en skål flingor och mjölk till frukost, men om jag känner mig själv så lär det bli en eller två mackor till innan jag väl går till skolan. Om ni nu undrade, alltså.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7939634.ab - det där är så jävla sjukt. Brutalt, äckligt, mindfucking, helt jäkla sjukt helt enkelt. Och det såg jag igår! Såg inte riktigt när det var live, men precis efteråt iallafall. Varför är jag så jävla nyfiken så¨jag klickar på alla länkar jag får?! Mådde seriöst dåligt efter jag hade sett det. Fyfan. Så jäkla hemskt.

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning. Tagga företagsekonomi i tre timmar först och sen spela in låt i studion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0