vuxenpoäng

Samlar på mig vuxenpoäng genom att ha typ hundra påsar tvätt pågång! Har redan två maskiner som körs med svarttvätt och ändå finns det svarttvätt så det räcker och blir över.. Hm. Missade den första timmen på min tvättid med. Great. Får se om jag hinner med allt. Hope so! Måste ju ha rena kläder på mig liksom. Sparar alltid tvättningen tills det verkligen är ett måste, eftersom jag hatar att tvätta i allmänna tvättstugor. Är alltid så jävla nojig över att folk ska sno min kläder haha...

Iallafall, sov läääänge idag efter en kväll i Stålhagen. Det är alltid roligt att vara en bland de få nyktra när resten är något alkoholpåverkade, eller vad säger ni? Har några fina bildbevis på vilka som delade saliv med varandra med. Haha. Iallafall, drog mig hemmåt vid ett, klädd som en eskimå. Min gamla vinterjacka (måste köpa ny, den är alldeles för liten!), en fet halsdduk och vantar. Hela köret! Börjar bli så jävla kallt ute nu ju. Men det är ju trots allt oktober månad.
 
Idag har jag ingenting planerat. Känns så jäkla bra att ha haft en lugn helg alltså, ni anar inte. Har nog lite godis kvar i påsen jag köpte på Willys igår, så blir nog dejt med TVn ikväll. Låter helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0