way away

Har provar lite olika halloweenutstyrslar nu. Har fyra alternativ känns det som.
1, "förrymd brottsling som är smutsig med trasiga kläder"
2, Kissie - kort och gott
3, Drillflicka (åh, minnerna kom fram när jag tog på mig drillbodyn från skolfotbollen kan jag lova!)
4, Hula-hula tjej! (Drillminnen även där. Karnelevalen 2008? Eller nått?)

Det lutar mest åt ettan eller tvåan just nu. Ettan för att då kan jag och Klara klä ut oss ihop, eller tvåan bara för det helt enkelt kan bli roligast.

Iallafall, ska sminka mig och fixa håret strax. Ska iväg till Joel på pokerkväll med några andra fina människor. Och nej, jag kan inte spela poker för fem öre, men det kan ändå vara trevligt att umgås lite! Men som sagt, imorgon smäller det. Ska bli himla trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0