yesterday

Gårdagen va SICK. Efterfesten med Adept och andra assköna människor var fet! Alltså, kan inte ens beskriva. Lipade av skratt när vi gick "tipspromenad" haha. "Okej. Du är nu en tipspromenadsfråga ifrån att jag ligger med din flickvän." och ja. Helvete alltså, va roligt det va. Kom hem vid typ, sex eller nått. Somnade direkt i sängen. Gick upp nu vid kvart över tio, så min sömn inatt är inte att skryta med. Har så sjukt ont i nacken och knäna med efter spelningen igår. Men jag klagar inte, nu kör vi ändå!

Ska jobba på metro vid tolv idag, så sitter och funderar på om jag ska äta eller sminka mig/klä på mig först. Kommer nog slänga upp videosarna på youtube eller nått, men bilderna lovar jag slänga upp här! Men orkar inte/hinner inte just nu, så ni får bara ett litet smakprov.


Parken! Dog lite innombords när han spelade
"Jag har varit vilsen, Lisa". Och när han sen sa att det var jag som var Lisa
då kändes det bra i hela kroppen.


Adept! Så jävla fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0