100914 - dynamite.

Sitter i skolan och vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Vaknade imorse och mådde inte alls särskillt bra.
Hade dock en väldigt trevlig kväll igår. Vart lite folk hos mig och katten och sjöng singstar. Typ. Men somsagt, blev
en liten smäll imorse. Men, gick upp iallafall. Gick till skolan. Sen får man reda på att, "Nej hoppsan, lektionen är inställd"
vilket betyder att jag skulle kunnat ha sovmorgon till kvart över tolv. Men, ibland suger livet lite.

Sitter iallafall och lyssnar på mina älsklingar McFly nu. Så fina. ♥ Ni vet verkligen hur man får mig på bättre humör.
Fattar inte vad det är med mig längre. Mina humörsvängningar är galna. Crazy. Totally fucked up. Typ.
Jaja, åker hem till Gislaved i helgen. Är kanske inte aspepp på det. Men är inte så pepp på Hultsfred just nu heller.
Har säkert hamnat i någon jävla svacka bara. Det blir nog bra tillslut. Jag försöker iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0