smutser

Har precis gjort klart alla uppgifter inom bokföringen med hjälp av min mamma.
Var väl inte sådär asambitiös, men fick det gjort iallafall. Skönt.

Just nu håller valet på. Känns som det börjar bli liiiite mycket om det nu, men jag hade gärna velat rösta med ändå. Men, nä, får snällt vänta tills jag är 21. Hoppas bara "rätt" parti vinner. Jag vet vilka jag hade röstat på iallafall. Och nä, jag skiter totalt i vad folk tycker och tänker själva. Så länge jag får min åsikt respekterad, så får alla andra sin åsikt respekterad av mig. Men att diskutera åsikterna med varandra kan vara så jävla roligt ibland. Men lite synd att det är så många som inte kan diskutera på  ett moget sätt, (dvs utan att börja med personliga påhopp och liknande). Usch.

Nä, nu är chokladen snart uppäten så får väl bänka mig framför tvn. Blir väl lite valvaka för min del idag. Mest för skojs skull. Har ju ändå inget bättre för mig. Ska inte till skolan som typ resten av Sverige ska imorgon. Har ju faktiskt studiedag så det blir att jag inte åker hem till Hultsfred förräns imorgon. Men, jaja.

Justdet, har skaffat ny mobil nu. (Äntligen!) En Xperia mini blev det och än så länge är jag asnöjd. Har dock inga nummer, eller jo, har väl hunnit få och lägga in några nu, men, sånt kommer väl med tiden. Hoppas mobilen håller nu, har blivit expert på att slita ut telefoner. Men ah, köpte ett skärmskydd för 200 spänn, så hoppas det blir bra.

Nä, nu, tvn. Heja socialdemokraterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0