hurtigt

Jag kom precis in från en väldigt fin promenad. Jag, musiken i öronen och ingenting mer. En och en halvtimme var jag ute. Det var härligt, som fan. Iallafall, blev lite småsugen på piroger som mamma har i kylskåpet nu när jag kom hem, och piroger går inte äta utan äggsmör. Inget konstigt med det, men det kändes lite dåligt när jag var tvungen att googla hur man kokar ägg. Alltså, mina matlagningskunkaper är så galet bra. Inte.
Kom iallafall till en ashärlig sida, kokaagg.se <3. Blev lite kär. Tidtagarur och allt! Mer sådana matlagningssidor till folket, tack. 

Nu ska jag iallafall ta itu med min litteraturhistoria, som jag helst ska vara klar med innan måndag med. Känns som om jag borde använda tiden på lovet till att avverka skolarbeten, och inte hänga på facebook och bara dryga. Orka hamna efter, liksom. Om jag mot förmodan blir klar med litteraturhistorien, så är det lite kalkylering som väntar. Mh, can't wait. :( Suger.
Over and out, Lisa the hurtbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0