i'm coming home, did you take off when I was gone?

Oj, vilken jäkla bloggpaus det har varit. Eller, egentligen inte, eftersom jag har bloggat på en "låst" blogg ett tag nu istället. Men, nu är jag tillbaka här iallafall, för en tid. Vet inte hur länge, så ha inte för höga förhoppningar!
Har försökt mig på att koda lite, men det gick ju mindre bra... Så, hjälp utslyses!

Sen jag "slutade" blogga här har det hänt en himla massa saker. Men, känner inte för att älta någonting av det egentligen. Nu är jag iallafall i Gislaved och har sportlov. Kom hit igårkväll, och den dagen var ingenting annat än känslomässigt tung. Min farmor gick bort under gårnatten (den 17e), och det var riktigt jobbigt. Min klippa i livet kan jag inte längre luta mig mot. Men jag försöker ta mig vidare, precis som alla andra i släkten. 

Idag har det dock varit lite mera lättsamt. Gick upp vid tio, farfar kom förbi på tidig lunch och lite kaffedrickande. Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig redo för en shoppingrunda på Smålänningen med pappa & hans vän Camilla. Blev både det ena och det andra. Pappa köpte gardiner (med påpushning av mig och camilla), krukor, myströja och fotoram. Till mig blev det myströja, tights, en t-shirt och lite städgrejer. Camilla köpte bara en stekpanna i princip. Blev lite fika efter rundan med, även om det kändes något obehagligt med den dära elteknikern, haha. 

Har inga större planer för dagen direkt. Ska försöka ta tag i mig själv och plugga lite, har ju inte direkt så många människor jag umgås med här i Gislaved (inga alls faktiskt, förutom Sonja i princip.) Ikväll verkar det bli sällskapsspel-match! Är taggad. Faktiskt.
Myskoftan, 179;-. Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0