09:31

Sitter i skolan en fredagmorgon som denna. Är trött, trött, trött men å så glad. Jag vet inte, men när känslorna sväller så ler man. It's a fact. Kan inte säga mer än så, men herregud alltså. 
Har aldrig kännt mig så fin, vacker och uppskattad som när du rör vid mig

Har iallafall naturkunskap just nu. Ska skriva lite om fossila bärnslen och sånt. Häftiga grejer, det roliga är dock att min lärare avslutade genomgången med "detta är ingenting ni behöver skicka in." Haha, åh gud, finns nog inga ord jag älskar mer än dom. Men tänkte eftersom att jag ska ta tag i mitt liv och skolgång och så, så är det lika bra att göra det. Om jag känner honom rätt så kommer vi få göra ett stort avslutningsarbete om allting ändå, så lika bra att få det gjort.
Satt uppe och pluggade halva natten igår, fick hjälp kan jag lova. En fin person. Han får mig att le.
Nu ska jag mäta el eller något. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0